PR-adviseur

Marès Kahrel

Marès is een geboren netwerker met ruim zeven jaar werkervaring in de mediawereld. Bij o.a. Het PR Bureau en VICE Media heeft ze vele PR- en contentcampagnes uitgerold. Als freelancer zet ze haar expertise op het gebied van PR & influencermarketing graag in voor lifestyle-, food- en techmerken met een duurzame visie.

Laatste blogs van Marès

free publicity

Timing is everything: persbericht onder embargo versturen

In de wereld van PR is timing alles. Een persbericht op een verkeerd moment en je loopt imagoschade op. Andersom kan ook, inhaken op het juiste moment en je krijgt veel aandacht van consumenten. Daarom is een persbericht onder embargo versturen…
gratis publiciteit

13 manieren om free publicity te krijgen

Om ons heen krijgen we gigantisch veel prikkels te verwerken. Wat verdient onze aandacht en wat niet? Hoe zorg je dat je met free publicity de nieuwsgierigheid van je doelgroep wekt? Laat dat nou helemaal ons ding zijn, want PR is all about…
voorbeeld pr

Hoe schrijf je een goed persbericht? Leer van ons persbericht voorbeeld

Weet je nog? Toen je op school zat en je niet wist hoe je moest beginnen met een verslag? Op het moment dat je een voorbeeld had, ging het een stuk makkelijker. Dus moet je een persbericht schrijven? Gebruik dan deze persbericht voorbeelden…

PR-strategieën voor de groei van je start-up (zo pak je dat aan)

Als eigenaar van een start-up is creativiteit noodzakelijk voor je bedrijfsgroei. Heb je al een idee hoe je dat gaat doen? Welke investering is de moeite waard? Heb je al eens gedacht aan PR? Hier zijn 4 redenen waarom je gelijk moet beginnen…

Online reputatiemanagement: de brug tussen imago en identiteit

Je vindt je eigen bedrijf geweldig. Logisch. Vinden je klanten dat ook? In de ideale situatie is de manier waarop je je eigen bedrijf ziet (identiteit) en hoe anderen het zien (imago) precies hetzelfde. In de realiteit is dat niet altijd het…
Gratis PR-scan

Je naamsbekendheid vergroten: hoe doe je dat?

Je naamsbekendheid vergroten is onmisbaar voor het voortbestaan van je bedrijf. Welk geweldig product of dienst je de consumenten ook aanbiedt, ze moeten wel weten wie je bent. Hele bekende bedrijven zijn ook ooit onbekend begonnen, dus dat…
PR-plan maken

Persbericht: wat is het en hoe schrijf je het?

“Wauw, dit MOET iedereen weten”. In je hoofd bedenk je dat je persbericht al door alle media wordt opgepakt en viraal gaat. Maar let op: is je boodschap wel echt nieuws? En zo ja, wat schrijf je dan op? Lees de tips hoe je een pakkend persbericht…