Geen koude acquisitie doen, maar klanten die naar jou toekomen. Met je naam in de media en de expertstatus krijgen die je verdient.
Daar konden wij een paar jaar geleden alleen van dromen. Een eigen bedrijf beginnen leek ons lastig en onzeker. Hoe zouden we elke maand weer aan klanten komen? Wie zou er wat van ons willen kopen?
Naamsbekendheid en de autoriteit worden in je vakgebied, draagt bij aan het aantrekken van klanten. Maar ja, hoe kom je in de media? Zit er wel iemand op jouw verhaal te wachten? Weet je wel genoeg?
Toen wij jaren geleden de PR-wereld inrolden, leerden we dat elke ondernemer en elk bedrijf in de media kan komen. Je moet alleen weten hoe! Met vallen en opstaan kregen we het kunstje onder de knie. We leerden welke media relevant zijn, hoe je de juiste journalisten vindt en wat je naar hen moet mailen om gratis mediapubliciteit te krijgen.
Begin 2018 lanceerden wij ons bedrijf Snappr: het ultieme moment om onze eigen skills in de praktijk te brengen. Het resultaat? Een geslaagd persevent, tientallen publicaties in de eerste maanden na onze lancering en een VIVA400-nominatie voor de categorie Zakenwonders. Klanten wisten ons te vinden en huurden ons in. We hebben nooit aan koude acquisitie hoeven doen: toffe bedrijven komen naar ons toe en vertrouwen op onze expertise.
Het leven is echt te kort om in een hoekje af te wachten tot je bedrijf vanzelf gaat bloeien. Tijd voor actie! PR gaat je helpen om jouw bedrijf naar de next level te tillen. Om meer naamsbekendheid te krijgen bij jouw potentiële klant, en om een groter publiek te bereiken. Dankij de autoriteit die PR je oplevert, creëer je echt expertstatus en gaat klanten binnenhalen je voortaan een stuk makkelijker af.
Wij zijn gepassioneerd over PR, omdat we zelf hebben ervaren hoeveel PR voor een bedrijf kan betekenen. Dit hebben we gezien bij Snappr, maar ook bij onze eigen bedrijven (Reisdoc.nl en VrijeMeid.nl) en die van onze klanten.
Daarnaast zijn wij allebei blogger. Doordat we zelf met een been in de mediawereld staan, kunnen we ons goed verplaatsen in de journalisten en redacteuren die wij dagelijks mailen voor onze klanten. We weten wat media willen horen (en wat niet) en hoe we kunnen samenwerken om een win-win te creëren. Onze win: relevante media-aandacht voor onze klanten!
Omdat er nog weinig PR-bureaus waren die deze aanpak hanteren – en die echt goed schakelen tussen klanten en media – besloten we in 2018 om Snappr op te richten. Met Snappr doen we bovendien iets dat vooruitstrevend is in ons vakgebied: we delen kennis. We leren je graag de fijne kneepjes en praktische tips van het PR-vak, zodat jij zelf met succes de media kan benaderen. In de media komen is geen rocket science, maar je moet wel weten hoe je het doet. We vinden dat elke ondernemer moet weten wat wij weten, omdat het je business enorm kan helpen. Het is zonde om niet aan je PR te werken! De kansen van PR liggen ook binnen jouw handbereik. Wij helpen je graag deze kansen te pakken.
Door middel van onze e-course en 1-op-1-begeleiding zorgen we ervoor dat jij in een mum van tijd bent klaargestoomd en de wonderlijke wereld van PR betreedt. Leer welke media voor jou relevant zijn, hoe je mediarelaties opbouwt en hoe je zorgt dat journalisten over jouw bedrijf schrijven. Word geïnterviewd, kom op de radio of zie je naam terug in de krant – net wat voor jou relevant is. Wij geloven in relevantie, niet enkel in aantallen. Een publicatie is niets waard als je doelgroep ‘m niet te zien krijgt.
Mogen we jou helpen?
Dit is 100% Snappr
- We zijn gek op efficiëntie en ook altijd heel concreet. Je weet bij ons waar je aan toe bent, want we vinden zelf ook niets irritanter dan vage offertes en praten zonder wat te zeggen. Actie in de tent!
- Als we het ergens niet mee eens zijn, dan hoor je het. Je huurt ons niet in als spreekbuis, maar als adviseurs. Als we vinden dat iets beter kan of iets op een andere manier meer resultaat oplevert, dan steken we dat niet onder stoelen of banken. We delen graag al onze kennis en ervaring met je om jou verder te helpen.
- Wij adviseren en doen alleen waar we zelf ook in geloven, met altijd het beste resultaat voor jou in ons achterhoofd. We geloven in geld verdienen met wat je leuk vindt! Zowel voor ons eigen bedrijf als dat van jou.
- We hebben allebei al jarenlang een blog, waardoor we beide ‘kampen’ van de PR-wereld begrijpen. Met één been staan we in de mediawereld: we blijven daarom niet alleen continu op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen in het medialandschap, we kennen daardoor ook een hoop journalisten.
- We zijn het meest in ons element als we op reis zijn. Samen op workation om aan Snappr te werken of alleen op avontuur om de ultieme vrijheid te ervaren. Daarom zijn veel processen in ons bedrijf geautomatiseerd. Lang leve passief inkomen. Ook werken we met een team, zodat al het werk door kan gaan terwijl we af en toe genieten van tropische bestemming.