Met Snappr in zee? We werken alleen met je als…
1.
…Jij aan je PR wil werken
De eerste vraag die je jezelf moet stellen is: wil jij wel aan je PR werken? Aan je PR werken betekent dat je naar buiten gaat treden met je verhaal, dat je zichtbaar bent, dat nieuwe mensen je leren kennen. Hoewel het misschien gek klinkt, is niet iedereen daar aan toe. Nieuwe klanten willen we allemaal, maar als jouw bedrijf nog niet meer is dan een idee, of als je per se niet met je naam in de media wilt komen, dan is PR niets voor jou.
2.
…Jij bereid bent om mee te helpen
Je kan een PR-adviseur inhuren, maar dit betekent niet dat je vervolgens achterover kunt leunen. De publicaties gaan niet vanzelf binnenstromen. Ook als je ons inschakelt zal je een eigen bijdrage moeten leveren aan je PR. Denk aan het aanleveren van input voor persberichten en pitches, het geven van interviews, het spreken op events, etc. Een PR-adviseur kan niet letterlijk voor jou een podium pakken, dat moet je zelf doen. Snappr kan er wel voor zorgen dat jij je podium kán pakken.
3.
…Je budget hebt
Voor je een PR-bureau inschakelt is het goed om even kritisch naar je financiën te kijken. Hoeveel budget heb je over voor PR? En wat gaat het je opleveren? Een PR-adviseur is een expert en kan voor jou flink wat betekenen. Je PR uitbesteden is heus een investering, maar PR kan al snel duizenden euro’s aan waarde opleveren.
4.
…Jouw bedrijf bij ons past
Snappr is een bureau dat bekend staat om haar moderne werkwijze. Het team is transparant, toegankelijk en concreet. Bij ons geen gebakken lucht en vage offertes! Onze klanten zijn ambitieuze ondernemers en innovatieve bedrijven die het beste voor hebben met de wereld. Voor deze klanten werkt het team hard en graag. Past jouw bedrijf niet bij Snappr? Dan zullen we je doorverwijzen naar een bureau dat beter aansluit.
N.B. We behouden ons het recht voor om een PR-scan te cancelen indien niet aan bovenstaande vier punten is voldaan.
Interesse? Maak kennis op een laagdrempelige manier: plan een PR-scan. In 20 minuten bespreken we de mogelijkheden voor jouw PR.