Sitemap
Pagina's
- Aanbod & prijzen
- Ads – E-course PR
- Algemene voorwaarden
- Algemene voorwaarden shop
- Blog
- Contact
- E-course PR
- FAQ
- Funnel – E-course PR (24 uur)
- Gratis PR-tips
- Gratis whitepaper
- Home
- IG
- Masterclass: 5 stappen die je moet zetten als je begint met PR (video)
- Mijn account
- Over Mediatic
- Over Snappr
- Overig – 1-op-1 begeleiding + gratis e-course
- Overig – E-course PR (24 uur)
- Overig – E-course PR (Black Friday Actie)
- Pers
- Perslijst voorbeeld – BEDANKT
- Popup – Masterclass: 5 stappen die je moet zetten als je begint met PR (versie 3)
- PR-scan
- PR-uitvoering
- PR-workshop
- Privacy policy
- Publicaties
- Shop
- Sitemap
- Upsell – E-course PR (15 min) (eenmalige betaling)
- Vacatures
- Whitepaper
- Whitepaper (SoMe)
- 1-op-1-begeleiding
- 1:1 traject
- E-course PR – BEDANKT (eenmalige betaling)
Berichten per categorie
- Category: Free publicity: hoe doen zij het?
- Julie Munneke (Baby Exchangerie): ‘Kijk goed naar de doelgroepen van de media’
- Yorick Bruins (Wakuli): “Spreek verschillend publiek op verschillende manieren aan”
- Jouri Schoemaker (Pieter Pot): “Als je ergens een publicatie weet te krijgen, gaat het balletje rollen”
- Jan-Govert van Gilst (Vibers): “We delen ons verhaal graag op congressen”
- Chantal Schram: “Vergeet vooral je eigen (social) media niet in te zetten voor je PR”
- Anne Pleun van Eijsden (Paper on the Rocks): “Pitchen is een heel belangrijk onderdeel van onze strategie”
- Sharonne van Diemen (Too Good to Go): “Ik stem ons nieuws af op de behoeften van de media”
- Mark de Vos (Goboony): “We hebben gemerkt dat onze creation story veel aandacht krijgt”
- Roëll de Ram: “Kijk waar concurrenten exposure krijgen, en zet deze media op je medialijst”
- Kirsten Jassies: “Gratis kennis weggeven werkt goed voor PR”
- Merel van der Wouden: “Mijn PR-strategie bestaat vooral uit offline events en netwerken”
- Suzanne van Duijn: “Onderschat nooit de kracht van lokale en regionale media”
- Emilie Sobels: “Zoek altijd heel concreet naar het juiste haakje voor een medium”
- Eve Tomaszewski: “PR begint bij het geloof dat jij met jouw expertise echt iets kan toevoegen”
- Awura Simpe: “Mijn PR-strategie draait om storytelling”
- Category: Overig
- Zo bepaal je de tone of voice voor jouw bedrijf
- PR bij Snappr: deze start-ups hadden succes
- Snappr gaat samen met Mediatic
- Public relations en andere PR-termen uitgelegd
- Wat kost een goede perslijst?
- Snappr bestaat 3 jaar: een terugblik op de pieken en dalen van afgelopen jaar
- Onze hoogtepunten van 2018
- Waarom PR je CTR én je waarde verhoogt
- Category: PR-tips
- Timing is everything: persbericht onder embargo versturen
- 13 manieren om free publicity te krijgen
- Hoe schrijf je een goed persbericht? Leer van ons persbericht voorbeeld
- PR-strategieën voor de groei van je start-up (zo pak je dat aan)
- Online reputatiemanagement: de brug tussen imago en identiteit
- Je naamsbekendheid vergroten: hoe doe je dat?
- Persbericht: wat is het en hoe schrijf je het?
- Media aandacht krijgen doe je (niet) zo
- PR-planning: 9 momenten in het jaar waar (bijna) elk bedrijf iets mee kan
- Wat is het verschil tussen een slechte en een goede pitch?
- 5 dingen waar je aan moet denken bij een productlancering
- 5 punten die je mee moet nemen in je PR-strategie
- Komkommertijd: een goede tijd om aan PR te doen?
- Hoe snel zie je resultaat van PR?
- Dit is waarom alle ondernemers opeens aan PR doen
- Pers benaderen: waarom, wanneer en hoe dan?
- Wat is een publicatie?
- Media-aandacht genereren: zo kan je dat zelf
- Expertstatus opbouwen: waarom en hoe?
- Journalist aan het woord: wat is een goed verhaal?
- 6x PR-lessen die we kunnen leren van Mark Rutte
- 7x goede PR-voornemens: beter zichtbaar zijn in 2021
- Beste PR-blogs van 2020
- Bad publicity: wanneer is er sprake van en wat doe je eraan?
- Waarom doorlopende PR je doorlopend nieuwe klanten oplevert
- Persbericht boeklancering: zo kan je de pers benaderen voor jouw boek
- Twaalf PR-tips uit onze cursus
- Hoe kom je snel en goedkoop aan een perslijst?
- PR-plan maken? Houd ruimte voor news jacking!
- De meest gehoorde bezwaren om niet aan je PR te beginnen
- Brand marketing: waarom PR óók onderdeel moet zijn van je strategie
- PR-tips van ondernemers: zo komen zij in de media
- Wat doet een PR-bureau precies?
- 7 tips om je mediarelaties om zeep te helpen
- Owned media vs. Earned media: alles wat je erover wilt weten
- PR doen ten tijde van Corona: zo blijf je zichtbaar
- PR-tips voor scale-ups: zo kom je maandelijks in de media
- Hoe je PR doet zonder dat het schaamteloze zelfpromotie wordt
- Waarom wij niet ‘alleen een persbericht schrijven’ (maar je ons wel kunt inhuren voor een project)
- 10x de best gelezen PR-blogs van 2019
- PR-plan opstellen: opbouw en stappenplan voor een sterke PR-strategie
- Persbericht schrijven en sturen in 9 stappen: zo wordt ‘ie wél opgepakt
- Wat is het verschil tussen PR en marketing?
- Redactie aan het woord: zo val jij op tussen de tientallen mails
- Mediawaarde: wat is het en hoe bereken je de échte waarde van PR?
- Wat is een goede pitch? Tips om succesvol de media te benaderen
- SEO & PR: waarom je dit wilt inzetten en hoe
- 7 manieren om je zichtbaarheid te vergroten
- 19 tips voor meer zichtbaarheid naar aanleiding van The Self-Made Summit
- 5 momenten waarop je als ondernemer extra na moet denken over PR
- Nieuw product lanceren? 6 PR-tips voor je persevenement
- Hoe wij in 2018 50x gratis in de media kwamen (en wat de waarde daarvan is)
- 10x de meest gemaakte fouten bij persberichten
- Het verschil tussen offline en online PR
- Stappenplan PR: 7 stappen om gelijk goed te beginnen
- 7 tips als je het eng vindt om zichtbaar te zijn
- Wat is Public relations (PR)? En wat kun je ermee bereiken?
- 12 redenen om níét aan PR te doen
- Waarom je ook als kleine ondernemer aan PR wilt (en moet) doen
- Vijf redenen waarom een persbericht goed wordt opgepakt
- Category: Uit de praktijk
Producten
- Masterclass: 5 stappen die je moet zetten als je begint met PR
- Extra 1:1 coach calls (3x 1 uur)
- E-course PR (6 maanden toegang)
- 1:1 traject
- 1:1 traject (3 termijnen)
- AANBIEDING: 1-op-1 begeleiding (3x 1 uur) + gratis e-course (4 termijnen)
- Masterclass: 5 stappen die je moet zetten als je begint met PR
- Masterclass: 5 stappen die je moet zetten als je begint met PR
- AANBIEDING: 1-op-1 begeleiding (3x 1 uur) + gratis e-course (4 termijnen)
- AANBIEDING: E-course PR met korting (6 maanden toegang)
- 1-op-1 begeleiding: 3x 1 uur (4 termijnen)
- E-course PR (6 maanden toegang) - 6 termijnen
- AANBIEDING: E-course PR met korting (6 maanden toegang)
- AANBIEDING: E-course PR met korting (6 maanden toegang)
- AANBIEDING: E-course PR met korting (6 maanden toegang)
- AANBIEDING: 1-op-1 begeleiding (3x 1 uur) + gratis e-course (6 maanden toegang)
- Strippenkaart (4x 15 minuten)
- AANBIEDING: 1-op-1 begeleiding (3x 1 uur) + gratis e-course (6 maanden toegang)
- AANBIEDING: E-course PR met korting (6 maanden toegang)
- Verlengen e-course (6 maanden)
- 1-op-1 begeleiding: 3x 1 uur
- E-course PR (6 maanden toegang)