Je kent het wel. Je hebt een onwijs goed idee dat de wereld écht beter maakt. Het komt alleen niet van de grond. Je bedrijf is te onbekend bij mensen. Maar de mensen die van je afweten, zijn razend enthousiast over je product of dienst. Je kunt door PR zelf iets doen aan die onbekendheid. Met de hulp van Snappr. Wil je weten hoe we succes behaalden bij verschillende start-ups?
Wat is PR?
PR: is dat niet voor grote bedrijven die negatief in het nieuws komen? Of voor bekende mensen met een imagoprobleem? Ook, maar het is meer dan dat. PR staat voor public relations. Het is kortgezegd alle communicatie naar het publiek toe waarmee je een connectie wilt. Je gebruikt PR bijvoorbeeld om je naamsbekendheid te vergroten.
Bij Snappr snappen we nu hoe je met je bedrijf goed in de media komt. We zoeken uit voor welk medium je moet gaan, welke journalist je nodig hebt en wat je moet sturen om gratis publiciteit te krijgen.
Wat heb je aan Snappr?
Wil je je product of dienst verkopen? Dan is het belangrijk dat mensen weten wie je bent. Er zijn voldoende bedrijven die genoeg hebben aan mond-tot-mondreclame. Dan blijft je bedrijf vooral in bepaalde kringen of regionaal bekend. Wil je groeien? Dan heb je meer nodig. Met PR kom je al een heel eind. En wij helpen je daarbij. Wat krijg je als je met ons samenwerkt?
- Gratis media-aandacht
- Naamsbekendheid
- Expertstatus
- Top-of-mind positie
- Makkelijk klanten
Wie zijn wij?
Snappr is opgericht als start-up. De oprichtsters begonnen in 2018 met een idee en voerden dat gelijk uit. Een geslaagd persevent en meerdere publicaties zorgen ervoor dat we weten waarover we het hebben. We hebben al een autoritaire status. Nu jij nog!
Wat we met onze dienstverlening willen bereiken? We willen andere start-ups helpen groeien. Deze start-ups hebben ook mooie missies en we zijn blij dat we daar iets aan bijdragen. Neem bijvoorbeeld werk-app Maqqie. Nico de Jong zegt over de samenwerking:
“We deden radio-interviews, zagen onszelf terug op relevante nieuwssites en haalden ook de kranten! Wat ons vooral aanspreekt, is hoe Snappr werkt: georganiseerd en to-the-point, waardoor we weten waar we aan toe zijn. Daarnaast hebben ze de juiste ingangen en gaan ze voor een gerichte aanpak die ertoe heeft geleid dat Maqqie meer naamsbekendheid heeft en daardoor ook meer klanten. Dik tevreden!”
Wie is Dennis?
Eigenaar van onder andere Mediatic Dennis, nam Snappr begin 2021 over van de oprichtsters vanwege de mooie startup-propositie en het ondernemende karakter van Snappr. Hij is geïnteresseerd in ondernemerschap. Ook ligt zijn interesse in de reden waarom bedrijven zo succesvol zijn en groeien. Hij interviewde ruim vijftig topondernemers, waaronder de bazen van mooie bedrijven als Pieter Zwart (Coolblue), Raymond Cloosterman (Rituals), Henk-Jan Beltman (Tony Chocolonely) en Merijn Everaarts (Dopper).
Met deze kennis heeft Dennis meerdere ondernemersboeken geschreven. Ze heten LEF en LiEF. Hierin legt hij uit waar je als ondernemer en bedrijf aan moet voldoen om te groeien. En natuurlijk hoe je de marketing en PR aanpakt. Een groot – zo niet het belangrijkste – onderdeel van bedrijfsgroei.
Daarnaast is Dennis ook ondernemersmentor bij NLgroeit. Hij leert je hoe je je ondernemende kwaliteiten perfect inzet. Niet alleen gericht op het bedrijf, maar ook op mensen. Dennis brengt je bij hoe je je bedrijf verbetert door medewerkers belangrijker te maken.
Hulp nodig bij je PR?
Op onze website vind je gratis tips. Kom je er toch niet helemaal uit? Dan regelen wij de PR voor je bedrijf. Zo krijg je gegarandeerd media-aandacht waarmee je nieuwe doelgroepen bereikt. Neem contact met ons op.